Mrjones Portfolio

MAXISHOPBEVTOFT.DK

Samarbejde med MAXISHOPBEVTOFT.DK

I December 2019, arbejdede jeg sammen en webshop, ved navn:

MAXISHOPBEVTOFT.DK

Som sælger primært PUCH MAXI reservedele, samt hjelme og merchandise. Vi snakke sammen om at udvikle en ny kalender som han kunne give kunderne med i deres køb i det nye år. Det skal siges at jeg kender ejeren personligt, da det er min far, så det gjorde at kommunikationen mellem grafiker (mig) og klient, var meget hurtig. Han var super imponeret, og der gik ikke særlig længe før, han fortalte han skulle op med en pop-up shop til Danmarks største stumpemarked i Februar 2020. Så han spurgte derfor om jeg ikke også kunne lave nogle roll ups til ham.

Det sagde jeg selvfølgelig ja til, for at både kunne blive dygtigere til grafisk design, men også at gå i dybden på hans brand og hvordan det skulle præsenteres, i form af en informationsgrafik. Han havde selv en idé om hvad af billeder, han kunne tænke sig at have på de 2 Roll ups, men vidste ikke hvordan.

Det var her jeg kom ind i billedet, da gik jeg igang med at læse i en masse kataloger og reklamer, som han havde liggende fra dengang hvor brandet PUCH  toppede det danske marked i salg af knallerter.

MAXISHOPBEVTOFT.DK

Samarbejde med MAXISHOPBEVTOFT.DK

I December 2019, arbejdede jeg sammen en webshop, ved navn:

MAXISHOPBEVTOFT.DK

Som sælger primært PUCH MAXI reservedele, samt hjelme og merchandise. Vi snakke sammen om at udvikle en ny kalender som han kunne give kunderne med i deres køb i det nye år. Det skal siges at jeg kender ejeren personligt, da det er min far, så det gjorde at kommunikationen mellem grafiker (mig) og klient, var meget hurtig. Han var super imponeret, og der gik ikke særlig længe før, han fortalte han skulle op med en pop-up shop til Danmarks største stumpemarked i Februar 2020. Så han spurgte derfor om jeg ikke også kunne lave nogle roll ups til ham.

Det sagde jeg selvfølgelig ja til, for at både kunne blive dygtigere til grafisk design, men også at gå i dybden på hans brand og hvordan det skulle præsenteres, i form af en informationsgrafik. Han havde selv en idé om hvad af billeder, han kunne tænke sig at have på de 2 Roll ups, men vidste ikke hvordan.

Det var her jeg kom ind i billedet, da gik jeg igang med at læse i en masse kataloger og reklamer, som han havde liggende fra dengang hvor brandet PUCH  toppede det danske marked i salg af knallerter.

MAXISHOPBEVTOFT.DK

Samarbejde med MAXISHOPBEVTOFT.DK

I December 2019, arbejdede jeg sammen en webshop, ved navn:

MAXISHOPBEVTOFT.DK

Som sælger primært PUCH MAXI reservedele, samt hjelme og merchandise. Vi snakke sammen om at udvikle en ny kalender som han kunne give kunderne med i deres køb i det nye år. Det skal siges at jeg kender ejeren personligt, da det er min far, så det gjorde at kommunikationen mellem grafiker (mig) og klient, var meget hurtig. Han var super imponeret, og der gik ikke særlig længe før, han fortalte han skulle op med en pop-up shop til Danmarks største stumpemarked i Februar 2020. Så han spurgte derfor om jeg ikke også kunne lave nogle roll ups til ham.

Det sagde jeg selvfølgelig ja til, for at både kunne blive dygtigere til grafisk design, men også at gå i dybden på hans brand og hvordan det skulle præsenteres, i form af en informationsgrafik. Han havde selv en idé om hvad af billeder, han kunne tænke sig at have på de 2 Roll ups, men vidste ikke hvordan.

Det var her jeg kom ind i billedet, da gik jeg igang med at læse i en masse kataloger og reklamer, som han havde liggende fra dengang hvor brandet PUCH  toppede det danske marked i salg af knallerter.